2016. február 15., hétfő

Másfél hónappal hajbeültetésem után

A műtéti tájékoztató és a beavatkozást végző orvos elmondása szerint az első hónap elteltével, már nyugodtan el lehet menni fodrászhoz, illetve hajnyíró géppel le lehet vágatni a hajat.

Egy hónap elteltével már az eddig megszokott módon, teljesen normálisan lehet kezelni az ember haját és fejbőrét. A beültetett területen lévő újonnan kinőtt hajszálak még nem véglegesek, ezek első körben a beavatkozást követő 3.-12. hét között elhullnak, majd a 3. hónap végén nőnek ismét új hajszálak, amelyek azonban már maradandóak lesznek. 

A beültetett területen egy hónap elteltével én is tapasztaltam az új hajszálak elhullását, még egyszer hangsúlyozom, hogy ez teljesen normális folyamat, ettől nem kell megijedni. Ezen okokból kifolyólag én is mindenhol levágattam a hajamat körülbelül 1 milliméter hosszúságúra, és ezt a műveletet, azóta is hetente megismételem, annak érdekében, hogy a harmadik hónap végén összhangba kerüljenek egymással a különböző területeken növekvő hajszálak.

Hajbeültetés után másfél hónappal


A másfél hónapos kontroll alkalmával a doktor arról tájékoztatott, hogy a fejbőr jó állapotú és minden a terveknek megfelelően alakul. Ezen kívül elmondta, hogy ha mégis bőrpír jelentkezne a fejbőr bármely területén, akkor egy Burow elnevezésű krémmel lehet helyileg kezelni a gyulladt területet. Az említett krémet szükség esetén néhány alakalommal már használtam, azonban összességében elmondhatom, hogy minden problémamentesen és az előzetesen tervezettek szerint alakul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése